Dit is my-quiltgarden. Ik vind het leuk dat je mijn blog bezoekt en waardeer het zeer als je een berichtje achterlaat.


This is my-quiltgarden. It is nice of you to visit my blog. And I appreciate it if you'ld leave a message.



dinsdag 5 januari 2016

365 Callenge

Oh wat is het weer lang geleden. Alsof ik niet meer quilt. Niets is minder waar. Ik ben nog steeds heel ijverig.
Maar allereerst wil ik iedereen een heel gelukkig, gezond en creatief 2016 toewensen. Gezondheid is niet vanzelfsprekend. Daar weet ik helaas van mee te praten. Geluk lacht soms wat meer en soms wat minder. En de creativiteit blijft heerlijk borrelen.
Voor 2016 is er een nieuwe challenge. Ik heb even getwijfeld maar ik heb toch wat stofjes bij elkaar gezocht. Ik ga het proberen. De 365 Challenge. Elke dag een blokje. Ik loop dus al 5 dagen achter. begint goed. Dit zijn de stofjes die ik bij elkaar gezocht heb. Veel had ik destijds gekocht voor de wedsrijdquilt voor Veldhoven. Allemaal restjes maar soms behoorlijke lappen. ook een uitdaging, niks kopen.
Oh wauw ik ontdek een geweldig iets. Ik post voor het eerst via mijn tablet. En nu merk ik dus dat hij de foto automatisch aanpast. Super. Maakt het belogen een stuk aantrekkelijker.

I start with the 365 Challenge. I chose these fabrics. I don't want to buy anything. So that makers It another challenge.

5 opmerkingen:

Hennie zei

Succes met je challenge, ik heb hem voorbij zien komen, ik vind hem super mooi, maar ik ga er niet aan beginnen.

Groetjes Hennie.

Yvonne zei

Hallo Marie-José,
Voor jullie ook de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!
Ben benieuwd naar de blokjes van je challenge ;o)
Groetjes, Yvonne

Johanna Zweden zei

De allerbeste wensen en succes met je nieuwe project
Groetjes uit Zweden en een fijne dag

Renee zei

Hallo Marie-José,
Een gelukkig 2016 voor jou en je familie, dat je plezier mag hebben in je hobbies. Heb ook overwogen mee te doen met de challenge maar elke dag een blokje maken is wel heftig.
Ga je de blokken zelf tekenen en met de hand maken of machinaal?
Groetjes,
Renee

Ria zei

Das lang geleden. Maar een nieuw jaar, goede voornemens en voor jou een nieuw project. Veel geluk Gr. Ria V.