Dit is my-quiltgarden. Ik vind het leuk dat je mijn blog bezoekt en waardeer het zeer als je een berichtje achterlaat.


This is my-quiltgarden. It is nice of you to visit my blog. And I appreciate it if you'ld leave a message.



vrijdag 2 november 2012

AFFO It Takes Two

Eindelijk dan toch een foto van mijn It Takes Two. Het moest even wachten omdat ik heb meegedaan met de wedstrijd in Beek. Zij organiseert elke 2 jaar een fantastische tentoonstelling met wedstrijd. Deels in haar winkel deels in andere winkels in de straat. Er liggen dan quilts in etalages of in binnenhofjes bij particulieren. Deze keer heb ik de stoute schoenen aangetrokken en met mijn It Takes two mee gedaan. Verder geen prijs gewonnen maar daar was het me ook niet om te doen. Zelf vind ik het nog steeds een prachtige quilt.

Finaly a picture of my It Takes Two. It was finished quite a while ago but I could not show it earlier. I showed the quilt on an exibition at her place. Every two years there is an exibition and contest. And I joined this time.




Verder heb ik weer 2 blokken van de Camelot af. En ook daar ben ik heel tevreden over. De onderste foto is een beetje gelig zie ik maar in praktijk zijn het gewoon dezelfde stofjes als de rest. Alleen een ander witje zit erbij.

And here are the second and third block of the Camelot. The last picture is a bit yellow but they are the same fabrics so it is just a bad picture I took.






10 opmerkingen:

.Antje zei

Je It Takes Two is prachtig, ik vind de kleurtjes ook zo mooi. En je blokken van de Camelot vind ik al net zo prachtig, en weer die mooie zachte kleuren. Ik hou daar ook zo van.
Groetjes, Antje

Wilma Kuin zei

PRACHTIG!!!!
Allebei even mooi,..

Marianne zei

Geweldig mooi vooral It takes two vind ik prachtig !!

tiny zei

Je It takes two is prachtig, van mij krijg je de eerste prijs, je quiltwerk vind ik helemaal top. Camelot wordt ook weer prachtig.
Fijn weekend Tiny

Guusje, zei

Wat een prachtige quilt is dit, en wat een mooie camelotblokken.

Ria zei

War is je quilt mooi door gequilt. Van mij krijg je wel een prijs hoor. Wie weet win je de volgende keer wel een prijs met Camelot. Groetjes en een fijn weekend.

Groetjes Ria V.

Anja.M zei

Een mooie quilt Marie-José.
En de Camelot blokken zien er ook heel mooi uit.
Quilt groetjes Anja.

Nardy zei

Prachtige quilt, erg mooi doorgequilt. En weer twee mooie blokken van Camelot erbij! Fijne dag, groetjes Nardy

Johanna Zweden zei

Wat een schitterend quilt
En wat een mooie blokken
Fijne zondag groetjes Joke

Anoniem zei

Jeetje Marie José wat een talent daar in Gebrook !!!! Ik vind je quiltwerk g e w e l d i g. En dat alles op je eigen naaimachine?? Ik ga er van uit dat ik je zaterdag a.s. tref bij Super Goof c.q. Elly ? dan zal ik nog eens op de loftrompet blazen.
Grtjs van Jeanny